Zeptejte se lékaře

Datum: 20.01.2010

Vložil: Simona

Titulek: cena

Dobry den. Zaujala mne Vase stomatologicka praxe. Jsem matka na materske a musim propocitavat kazdou korunu. Kolik prumerne u Vas stoji zablombovani zubu?
Se svoji dosavadni zubarkou nejsem spokojena.

Datum: 25.01.2010

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Simono,
úhrada za výplň se liší v závislosti na materiálu, lokalizaci zubu a míře jeho destrukce. Bez vstupního posouzení stavu chrupu se nedá přesně stanovit, kolik by Vaše případná terapie stála. Finanční rozvaha je stanovena v rámci vstupního vyšetření a pohovoru.

Datum: 10.01.2010

Vložil: Klára Jeřábková

Titulek: dotaz

Dobry den, dlouho jsem k zadnemu zubari nechodila a chtela bych se konecne nekde zaregistrovat, slysela jsem na Vas samou chvalu, tak se chci zeptat, jestli mate jeste misto? Dekuju

Datum: 25.01.2010

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Jeřábková,
registrace v našem zařízení je stále možná. Rádi Vás objednáme na první návštěvu.

Datum: 18.11.2009

Vložil: Martin Procházka

Titulek: doplatky

Dobrý den pane doktore,
chci se zeptat zda používáte i plomby, které jsou plně hrazeny zdravotní pojišťovnou nebo zda se musí každá plomba platit.
Děkuji, Procházka

Datum: 10.12.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den pane Procházka,
zdravotní pojišťovnou plně hrazené výplně jsou pouze amalgámové výplně, a to nedózované. Tedy míchané přímo v ordinaci "z volné ruky".
Kvalita takového materiálu vzhledem k povaze vzniku kovové slitiny není nijak oslnivá, ale hlavní argument, proč je v naší praxi nepoužíváme je riziko zdravotní, neboť v těchto typech směsí nikdo nezaručí možné uvolňování toxické rtuti ve formě výparů.

Datum: 09.11.2009

Vložil: Taťána Hynštová

Titulek: Dotaz

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se můžu u Vás já i moje dospělá dcera zaregistrovat (VZP).Naše lékařka odešla na mateřskou. Upadla mi korunka a mám i nějaké kazy. Přiznám se, že si nemohu dovolit implantáty a podobné velmi drahé úkony a tak mám obavu, zda mě neodmítnete přijmout za pacienta. Děkuji za odpověď

Datum: 11.11.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Hynštová,
registrace nových pacientů je stále možná. Pokud jde o možnosti léčby, jistě se najde vždy více možných řešení. Nemusíte se tedy obávat toho, že bych Vás nepřijal.

Datum: 04.11.2009

Vložil: Dana

Titulek: Špatné zuby

Dobrý den, dostala jsem na Vás výborné doporučení a ráda bych se k Vám objednala. Chtěla bych se jen zeptat, jak se díváte na pacienty, kteří mají zuby ve špatném stavu(hodně kazů,následkem toho některé zuby v katastrofálním stavu), mám totiž velice špatné zkušenosti s postojem některých zubařů. Děkuji.

Datum: 06.11.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Dano,
každý problém má jisté řešení a našim úkolem není kritika, ale pokus o nápravu. K tomu je jistě nutná spolupráce pacienta. Více se dá říci až po komplexním vyšetření.

Datum: 26.10.2009

Vložil: Jindra

Titulek: Dotaz

Dobrý den pane doktore, mám na Vás dotazů více. Já jsem chodila teď půl roku k jedné nejmenované zubařce, a má hrůza ze zubařů se jen prohloubila. Přístup děsný, a můj chrup je ještě horší. Mám zájem na tom najít si urychleně jiného zubaře pro sebe i přítele a mé 2 děti, které bohužel paní zubařka vyděsila také dostatečně. O Vaší ordinaci přemýšlím už tak 3 týdny,a doufám že stále přibíráte nové pacienty. Jde mi hlavně o to abych nedopadla jako v dubnu.Paní zubařka mi hlavně převrtávala staré plomby, strhla mi korunky a nakonec mi oznámila že si musím nechat udělat můstek za 8 tisíc,ale to že se mi zhoršují mezizubní kazy na předních zubech a žádala jsem ji několikrát,aby začala u těch předních zubů,tak to ji moc nezajímalo.Nakonec mi oznámila že přední zuby mi spraví až na konec za odměnu!!!!!!!! no nebudu Vás zatěžovat dalšími perličkami z její ordinace.Jen Vám ještě položím otázku, já se opravdu bojím moc a doufám že nebude problém s tím že při vrtání apod. jsem radši když dostanu injekci?? A nakonec Vám jen chci napsat proč jsem se nakonec opravdu rozhodla pro Vás ?Hledala jsem na Známý lékař.cz a docela mě tam překvapil pán co Vás asi nemá moc rád. Já to risknu a budu doufat že jste opravdu milý a příjemný doktor, ke kterému nebudu mít strach chodit ani já ani mé děti. Přeji Vám hodně úspěchů a méně závistivých lidí kolem sebe. S pozravem Vaše možná budoucí pacientka...

Datum: 03.11.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Jindro,
nové pacienty stále registrujeme, včetně těch dětských, s ošetřením v anestezii rozhodně problém nemáme a za Vaše přání děkujeme. V případě zájmu nás kontaktujte.

Datum: 29.09.2009

Vložil: Pavlína

Titulek: dvouleté dítě

Dobrý večer pane doktore, spousta stomatologů inzeruje, že ošetřuje dospělé i děti. Když jsem se ale zeptala, jestli u nich můžu zaregistrovat svého dvouletého syna, bylo mi sděleno, že takhle malé děti neberou. Jak je to u vás?Děkuji

Datum: 02.10.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Pavlíno,
v našem zařízení se staráme o dentální zdraví všech, tedy dospělích i dětí. Pokud máte zájem o registraci syna, kontaktujte nás.

Datum: 27.09.2009

Vložil: Petra

Titulek: dentální hygiena

Dobrý den pane doktore,
chtěla jsme se Vás zeptat, jestli provádíte také dentální hygienu nebo máte přímo dentální hygienistku? Děkuji za odpověď.

Datum: 29.09.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Petro,
dentální hygienu na našem pracovišti provádíme.

Datum: 25.09.2009

Vložil: Natálie Jüthnerová

Titulek: první návštěva

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat. Jestli ještě berete nové pacienty a jestli můžem na první návštěvu přijít celá rodina(2děti+2dospělí). A jaká je cena vstupní prohlídky pro celou rodinu? Jsme u ZP MVČR (211), četla jsem, že do konce měsíce byste měli mít uzavřenou smlouvu, tak tu návštěvu nechat na pozdější dobu? Děkuji za odpověď

Datum: 29.09.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Jüthnerová,
registrace v našem zařízení je stále možná.
Smluvní vztah s Vaší ZP jsme již uzavřeli a vstupní prohlídku máte hrazenou Vaší pojišťovnou. Stačí se tedy už jen objednat.

Datum: 23.09.2009

Vložil: Eva

Titulek: dotaz

Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat jestli registrujete nové pacienty.Jsem u pojištovny VZP.
Mám problém z můstkem.Moje doktorka je v důchodu.A já nejsem registrovaná u žádného stomatologa.Děkuji

Datum: 23.09.2009

Vložil: Dr. Hepnar

Titulek: odpověď

Dobrý den paní Evo,
registrace nových pacientů je v našem zařízení stále možná. Jsme smluvní partner Vaší ZP.

Záznamy: 461 - 480 ze 500
<< 21 | 22 | 23 | 24 | 25 >>

Přidat nový příspěvek